Nieuwsbrief 31 okt 2023 - Sluiting Verkeerspost Ouddorp - Vanaf a.s. donderdag parkeerplaats afgesloten i.v.m. winterberging - ALV 14 nov

vuurtoren-ouddorp

Stopzetten Scheepvaart-verkeersinformatie vanuit Verkeerspost Ouddorp

Bijgevoegd een brief van Rijkswaterstaat m.b.t. het besluit om de dienstverlening vanuit de Vuurtoren Ouddorp  te beëindigen per 1 januari 2024. De inhoud spreekt voor zich.
Het laat zich aanzien dat de watersport zowel als de visserij, welke frequent gebruik maken van de vaart door het Slijkgat, hier met een voldongen feit worden geconfronteerd.

Parkeerterrein Heliushaven vanaf a.s. donderdag afgesloten i.v.m. winterberging !!

Op de zaterdagen 4 en 18 november staan de hellingdagen gepland om de boten uit het water te tillen voor de winterberging. I.v.m. hiermee hebben auto's op de voorafgaande donderdagen geen toegang meer tot het parkeerterrein. Wel is het mogelijk om met de druppel het hek voor de helft te openen

Auto's die er op vrijdag nog staan worden met de forklift voor risico van de eigenaar verwijderd.

Dus vanaf donderdag buiten het terrein parkeren. Graag buiten de gele lijnen op de toegangsweg, zodat het terrein bereikbaar blijft voor hulpdiensten.

Spelregels Winterberging 2023 -2024

Een document met de spelregels die gelden voor de komende winterberging is te vinden in Mijn Captain bij de Besloten bestanden (in map: Winterberging). Voor het gemak is dit document ook aan deze nieuwsbrief toegevoegd als bijlage.

ALV dinsdag 14 november a.s.

Het bestuur nodigt u van harte uit om deel te nemen aan de Algemene Vergadering, te houden op 14 november 2023 in Theater Twee Hondjes in Hellevoetsluis.
De vergadering zal beginnen om 20:00 uur. Vanaf ongeveer 19:30 uur wordt u verwacht in de foyer van het theater, alwaar u eerst nog kunt genieten van een kopje koffie of thee

Vanwege de beperkte beschikbaarheid van de zaal wordt deze vergadering wat eerder in november gehouden dan u gewend bent, De voorbereidingstijd voor de uitgave van Het Bestek, met daarin de ALV agenda en de concept notulen van de vorige ALV werd hierdoor wat krap, maar als het goed is heeft u Het Bestek, incl. een miniSpecial over het Jeugdzeilen vandaag in uw brievenbus gevonden. De documenten voor de ALV zijn ook te vinden bij de besloten bestanden via Mijn Captain (klik hier).

Over WSV Haringvliet

Watersportvereniging Haringvliet is op 21 maart 1961 opgericht. De vereniging telt 450 leden met 375 ligplaatsen. Onze evenementencommissie organiseert voor leden allerlei evenementen en lezingen. Zodra er iets (nieuws) georganiseerd wordt, kunt u die informatie direct op de website vinden.

Lid worden?

Meld u aan bij onze secretaris
Henk Bakker
secretaris@wsv-haringvliet.nl