Nieuwsbrief 4 okt 2023 - Mededeling Winterberging 2023

winterberging-header

Mededeling Winterberging 2023-2024

In de nieuwsbrief van 17 sept jl. is gecommuniceerd dat het hellingen gepland staat op zaterdagen 4 en 11 november. Helaas hebben wij te horen gekregen dat J Boeter Kraanverhuur geen kraan beschikbaar heeft op 11 november!
De havencommissie winterberging is opzoek gegaan naar alternatieven en heeft diverse offertes opgevraagd waaronder bij Peinemann kraanbedrijf. De kosten voor Peinemann kraanverhuur zijn echter aanmerkelijk hoger. Daarnaast kan Peinemann geen garantie geven dat de machinist bekend is met het hijsen van pleziervaartuigen, gebruikmakend van een hijsframe.
In nader overleg hebben we een kraan van J Boeter kunnen vastleggen op 18 november.

De keuze van de havencommissie winterberging is dan ook dat we het hellingen van 11 november een weekje uitstellen naar 18 november en gebruik maken van J Boeter Kraanverhuur.

De leden die ingepland staan voor de 2e hellingdag zullen nog een persoonlijke email ontvangen met de gewijzigde datum.

Voor eventuele vragen kunt u contact opnemen met

e-mail winterberging