Nieuwsbrief 3 okt 2023 - Vrijdagavondborrel 6 okt - Update planning golfbreker - Vacatures Geschillen- en Evenementencommissies

heliushaven-2

6 okt. 2023 - Vrijdagavondborrel in de Bonte Os

Zoals tijdens de voorjaars ALV is aangekondigd, zullen wij, naar goed voorbeeld van de Kanaalhaven, op de Heliushaven een terugkerend informeel moment opnemen. Hier kun je dan je medeleden ontmoeten, kletsen en ideëen en tips met elkaar uitwisselen.

Wij willen dit doen in de vorm van een vrijdagavondborrel in de Bonte Os, op de 1e vrijdag van de maand.

A.s. vrijdag 6 oktober wordt de laatste vrijdagavondborrel van 2023 gehouden.

Wij zorgen voor de drankjes. Leuk als jullie iets lekkers voor erbij meenemen.

Update planning aanleg golfbreker

golfbreker-20230929

Vacature Geschillencommissie

Leo Dols heeft zijn lidmaatschap van de vereniging beëindigd. Omdat Leo ook lid was van de Geschillencommissie, is er een vacature in deze commissie ontstaan. Het bestuur is daarom op zoek naar een kandidaat die de geschillen commissie weer compleet wil maken. Wij nodigen geïnteresseerden van harte uit contact op te nemen met onze secretaris Henk Bakker (bijvoorbeeld via email), zodat in het najaar tijdens de Algemene Vergadering (dinsdag 14 november) een opvolger voor Leo gekozen kan worden.

Vacature Evenementencommissie

Ook de Evenementencommissie heeft dringend behoefte aan versterking: liefst iemand die de functie van voorzitter van de Evenementencommissie op zich wil nemen. Naast de organisatie en ondersteuning van evenementen (uiteraard samen met de overige commissieleden), overlegt de voorzitter van de Evenementencommissie met het verenigingsbestuur over plannen en budget van de te organiseren evenementen. Graag contact opnemen met de secretaris Henk Bakker (bijvoorbeeld via email) als u bereid bent de Evenementencommissie te komen versterken.