Nieuwsbrief 9 juni 2023 - Combi jeugdzeilwedstrijd Hellevoetsluis - Werkzaamheden Golfbreker

combi-hellevoetsluis

Jeugdzeilwedstrijden Combi Rotterdam
a.s. zondag 11 juni in Hellevoetsluis

De Combi Rotterdam is een serie van 8 jeugdzeilwedstrijden voor de Laser, Optimist, RS Feva en Splash klasse, georganiseerd door 8 verenigingen in en om Rotterdam.
Aanstaande zondag worden de Combi wedstrijden gehouden op het grote water van het Haringvliet! Er wordt gevaren in alle Combi klassen: Optimist Groen, Optimist Junior/Benjamin, Splash Blue, RS Feva en ILCA.

Het grootste deel van de  activiteiten rond dit evenement zal zich afspelen bij onze buren: WSV Hellevoetsluis. Er zal bij WSV Hellevoetsluis een tent met omkleed gelegenheid worden geplaatst en hier gaan de naar verwachting ca. 50 optimisten te water. In onze haven zal een aantal zwaardboten te water gelaten worden via onze helling. Deze boten varen door onze haven naar het Haringvliet onder begeleiding van leden van onze commissie jeugdzeilen.
Er is afgesproken dat de gasten moeten parkeren op het grasveld aan het begin van de Heliushaven, dus niet bij ons op de parkeerplaats. De boten worden met kleine trailers met de hand naar ons terrein gelopen, via het terrein van WSV Hellevoetsluis. De trailers blijven dan tijdelijk bij ons op het grasveld geparkeerd staan. Daarvoor zal een gebied gemarkeerd gaan worden.

Tijdens de wedstrijden zal de dijk langs onze haven toegankelijk zijn voor toeschouwers van de jeugd zeilwedstrijden.

golfbreker
schermafbeelding-2023-06-09-233131